以下文章可能含有令人作嘔成分,閱讀請先作好心理準備!
 
Yetta , 你係咪傻ga, 點睇我琴日o個個lesson 2 係做唔到呼應你ga 啦!! 不過你覺得能套用係你身上的我都無計.....
 
我想講的係, 記得個時你係個邊成日打黎發癲...(笑)  以前我冇msn.. 真係用左唔少長途電話錢打比你, 電話費真係好x重皮, 但係我又真係唔忍心自己的朋友一個人在外 一個人承受呢種感覺。  我會對你好, 原因只有一個 因為我鍾意你 我當你係我好朋友 (看到這裡別感動到落淚, 因為咁係唔似你會有的反應) 我自己亦有過dark age.. 感覺很痛苦的。我能力做到的範圍就只有咁樣.. 希望你會感覺到 你係我心目中都有地位ga..  當然franky 係我心目中的地位係更加重要, 因為她亦陪我走過我的dark age.. 我的過去, 我的black mark 等她也看過。她係我心目中,見證著我的改變和成長, 更有著不用說明的地位。  正如你講人越大越難交好朋友, 但你放心, 妳會有的..
 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 B Sophie 的頭像
    B Sophie

    ~我養的竉物是自己~

    B Sophie 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()