其實今日開左個頭同妳講左兩句,我好想同妳傾計的,我好想問肥妹點ar?你地有冇一樣咁鍚佢ar?細佬點ar?大家好ma? 但係,有時我自己當人朋友,覺得可以好坦蕩蕩咁傾計,唔知人地會唔會介意/點諗...其實..我真係好掛住肥妹的.但係我覺得應該尊重妳&妳的感受,我唔認識妳,但作為女人都唔應該令另一個女人難堪,何況,他們一家也是好人,妳成了一份子了,我希望大家都會快快樂樂麻~  一個女人唔鍾意自己個男人的前女友係正常不過的,我唔想因為我探肥妹而令妳有野銀住銀住咁...然後望見肥妹又諗起..然後妳就連肥妹都唔鍾意...講到尾..我最concern的只係..希望你地會好好好鍚肥妹一直下去.. 我唔知妳會唔會好奇入黎我的space,但若妳睇到呢段說話,我想妳知道,我由衷的祝妳幸福,生活愉快! 希望有一天當妳覺得唔介意我的出現時,invite我去妳屋企探肥妹
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 B Sophie 的頭像
    B Sophie

    ~我養的竉物是自己~

    B Sophie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()